jönköpiiing!

inte bara pärlor där, älmhultare och ljungbyare fick va med på kort.
haha, det kan man se ganska tydligt.
jag tycker dock att badminton är underskattat! alla tror att det är så sjukt enkelt,
visst man kan göra det var som helst, soo? va med på en tävling jag kan lova dig
att du inte tycker samma sak efter det. kom och träna med oss förresten! låter
mkt bättre. jag lovar att du kan få en match.                             puss!ironi


skapligt fin helg iallafall, har träffat några saknade vänner
och blivit hyfsat nöjd med mitt spel!
vann en match i slutspelet efter poolspelet.
sen så vann jag och mattias mixen, i finalen mot
louise och rikard. men ska slänga upp lite bilder
nu iallafall.

 
 
 
 
 



Kommentarer
Linnéa

jag ska döda dig när jag träffar dig anni bilderna är hemska fast felle blev ju bra ;P

2010-04-12 @ 16:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0