2 månader med en grymt fin pojkvän

tredje dagen i skolan, det funkar helt klart! är bara väldigt rädd för
internationella proven som kommer framöver. är sjukt nöjd med
betygen jag har nu och vill inte sänka dom genom att gå igenom
allt vi gjort på högstadiet, det mesta har man ju glömt? ;s
det är som våran biologi och kemi lärares prov, tar alltid något vi
gjort från tidigare fast x10 (n
men får väll kämpa och kanske hålla kvar mig vid mina betyg!

spelade badminton nu i två timmar inför helgen, värnamo me like.
kommer träffa massa galna kompisar, många söta från yonex!
ska spela dubbel med jossi oxå :)

har som sagt två månader med min älskling ;*
så var hos han i några timmar, såg filmen grown ups en grymt fin och
bra film som väcker känslor och ger en många skratt!
tappade även bort min nya ring, men som den gulliga kille jag har så
gav han mig en liten present. en ros med med en likadan ring på! haha
så nu har jag min nya älsklings ring "tillbaka".

här får ni en bild på ringen och mina coola bananfingrar!


här får ni se en sjukt tuff på mig jag slingade mig senast
men ni får inte se mina läskigaste skämt bilder, för dom bilderna ser jag ut som en läskig gubbe
på och så roligt ska ni inte få ha det hahahaha!



Kommentarer
Malin

grattis annie :D<3

2010-08-27 @ 18:08:54
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0