bjØrg

ska snart beställa ett smycke från björg med för lite av konfirmations
pengarna. så det blir ett sjukt snyggt hänge.
älskar björg, så sjukt enkelt men ändå så grymt snyggt. texterna är
ju helt sjuka. men synd så är dom flesta sånna man ska köpa till en
pojkvän/flickvän eller till en kompis, finns inte jätte många som man
köpa till sig själv utan att det ser konstigt ut.
men har hittat en som jag tycker är väldigt mycket jag;


valde mellan dom tre


men det här är nog favoriten som jag har, dock så är det en sån man
får av nån;



Kommentarer
Emma

Tack! Det var snällt sagt :)



Härligt att höra :) Jo, det är bara bra med mig med. Vad gör du idag dÅ?

2010-08-22 @ 16:36:19
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0