rikskval i värnamo

helt sjukt att träffa alla söta igen, man kan bara bli glad när man
ser alla. kan dock inte säga att mitt spel var sådär som jag ville.
spelade sjukt kasst, men sista matchen på lördagen gick i alla fall
som jag ville, mötte emelie hansson i en jämn match där ju.
21-18, 26-24! vilket gjorde att tre stycken i vår pool hade vunnit
två matcher. så helt plötsligt blev jag pool tvåa och emilia blev
pool etta? sjukt konstigt blev det. men hann shoppa (a så blev
ett par örhängen, random tight, jeans leggings och en kofta.

så peppar för gbg nästa helg, ska bli sjukt kul! det blir även
en kväll på liseberg med hela smålands laget, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0