sommarlovet slut

7L, 8L, 9L??????
fyfan vad fort tiden har gått, det känns som man nyss hamnade i samma
rum som massa okända människor. nu känner man alla, men det känns
fortfarande som man går i 7an och inte behöver tänka på några betyg.
sista året med min sjukt underbara klass som jag bara lärt känna bättre
och bättre. jag hann knappt vänja mig vid att gå i 8an, helt plötsligt börjar
man 9an, är äldst på skolan. nyss tkt man att alla 9or var så sjukt stora,
nu är alla 7or jätte små, men dom är 13? 13 är inte så jätte litet..
men 97orna lär nog alltid vara små i mina ögon, hahah
nu sitter jag och rensar min garderob men hinner dock bara med att gå
igonom t-shirts och linnen, tänkte gå och lägga mig tidigt och se lite fräsch
ut imorn, hahah!
gonatt ;)


jag, david och viktor 2008
har man inte förändrats?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0