god jul i stugan

ETT RECEPT.
ska skriva lite vad jag har fått för något i julklapp.
för er som är intreserade.
eller inte.
SKITSAMMA.
fick en bok "en flicka som kallas alice"
2tomas sabo berlocker
motel klänning
volcom tröja
diesel tshirt
svart klänning
"päls" mössa
3 kari traa trosor
hjärtan
PENGAR
och av adam fick jag en grymt fin pilgrim ring och
ett halsband med vingar(i wont fly away honey).

btw så åker jag till åre imorn, fyyy vad härligt!
dock är jag inte hemma på min och adams 6månaders dag(den 26december)
men jag kommer hem på nyår vid lunch nån gång kanske? fyfan vad kul det ska bli!
men nu måste jag packa klart och jag vet inte allt jag måste göra.
sa fixa massa grejer tills imorn när vi ska åka bil i ca 10 timmar? myyys. laddar med musik och böcker och

min nya mobil, MED KNAPPAR.

jag har haft en grym julafton i alla fall och ja, intressant va?
drf jag inte bloggar längre hahahah, aya ska börja skriva dagbok snart. tror jag. vill jag? JA.
till er som inte känner mig; jag är övertrött.
när jag blir övertrött blir jag galen. tänker galet. aya ALLA ÄLSKAR MIG. eller inte.
jag gillar dumlekakor. adam gillar inte dom för han vill inte bli dummare. konstigt.
JAG ÄLSKAR DUMLEKAKOR, adams mamma är grym på sånna.
tror alla är trött på det här va?
kom på en sak. dagbok är nog inget för mig. om jag håller på såhär? fast jo.


varsågoda att skratta åt familjen engströms julkort 2010



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0