blir fan pissed asså

jag ger gärna bort mina bilder, låter folk ha dom på sina datorer för
att man kanske vill kolla på dom ibland. det är heeelt okej för bilder
är minnen för mig med, det är därför jag tar så jädra många. men
när folk tar mina bilder lägger upp dom facebook, sin blogg, sin
bilddagbok utan att skriva att det är mina bilder så blir jag sur asså.
bilderna är mina, jag har copyright?
så vore trevligt om ni i alla fall kunde skriva att det är mina bilder
för jag har ingen större lust att skriva annie engström© över alla

mina bilder. haha känner att jag vart lite småsur
tack å hej :D



Kommentarer
Malin

ah vi kan ju byta? :D<3

2010-07-30 @ 18:04:13
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0