segling till byxelkrok (y

imorse runt klockan 12 drog vi till grönö och drog ut med båten, så gick vi för motor hela
vägen till byxelkrok(öland). solade och nu är jag lite brunröd för jag orkade inte ta på
mig solskyddsfaktor, bra annie (y
när vi kom fram så typ åt vi, så började vi åka hemåt nästan direkt. fast vi tog en glass
oxå, den gjorde mig fett mätt!
på hemåt vägen kollade jag på film för ville inte va ute i solen och förstöra mig ännu mer (n
men vi seglade för gennakern påvägen hem, färglad å fin ju? :D
när vi kom hem så skulle janne å david precis ta farmors å farfars lilla segelbåt till
lysing sådär hängde jag på, sen åkte jag hem.
lite senare gick jag ut å pratade med jennie&bella å companiet! HAHAHA
men ska sova nu, puss gonatt



                        






Kommentarer
Malin

DU ÄR SNYGG :D men tack :*

2010-07-15 @ 13:51:47
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0