skräckfilm, min favorit? ånej!

var duktig idag(igår?) igen. sprang 5,5km idag igen, gick lite bättre än
förra gången. skyller dock på träningsvärk och för våt mark vi sprang
på (a menmen, börjar ju laddas upp lite inför yonex camp nu ;)
på söndag åker jag haha :D
kommer hem den 6augusti, sen åker jag den 7:dde till gransnäs för
konfimation. sen är det inte lång tid tills skolan börjar (n?
men sen kom lizzie jennifer och oscar hit. tittade på sjuka videos hittade
en helt störd låt! hahaha, kolla om ni vill; domenicer
ingen får tro att jag är imot bögar eller rasist av något slag
senare på kvällen så gick vi och hyrde film, dom ville igentligen se
the human centipide(stvn) men som tur var fanns inte den där :D
så dom hyrde my bloody valentine. tobias tvilling kom oxå efter en stund.

vilket iiiinte var bra upptäckte jag sen... han låser inte dörren och då blåser
den upp? det gör han flera gånger under filmen och jag HATAR dörrar,
är livrädd för dom om dom är öppna, kan inte ha öppen dörr eller
fönster. men tog mig igenom filmen med en kudde i famnen (y
sen satt vi å snacka en stund, grym dag i alla fall, puss!


gillar färg, får pryda min blogg över ett inlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0