ohh happy day!

ska duscha åså nu bara sen drar jag å companiet till byxelkrok med segelbåten.
perfekt dag för att ligga å steka på däck för, hoppas bara david vill det, för
känner att jag måste vara lite social mot min kusin. men brunare ska jag bli i alla fall!
sen börjar ju vis imorn så ska ju va med alla fina.
som vanligt kommer jag ha problem med att hitta nåt ha på mig, ändå tkr jag att jag
har ganska mycket kläder. jag måste nog skaffa lite mer basic linnen och t-shirts,
det värsta är bara att det är så jäääädra tråkigt, man vill ju ha speciella kläder?
lite sånt där som verkligen syns, haha, love it!
folk som känner mig blir ju inte direkt förvånade om jag kommer med ett par knall
rosa shorts och ett turkost linne.
men nu får ni ha en bra dag, hej dååååååå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0