grillidill kväll

efter att vänta i solen på att min motspelare skulle komma (jag
borde ha vunnit den på wo) så vart jag ganska sur på den tjejen,
visst hon spela en till klass? men skiiitsamma jag fick fan vänta
länge nog! men aya när hon kommit så fick jag bara kant träffar
och det gick bara skit hahaha. så man kan väll säga att matchen
ramla ner för ett stup! + att en stor fet broms attackera mig, av
nån anledning ska alltid en broms, geting eller liknande attackera
mig under en match på op. det är iaf inga irreterande flugjävlar!

efter matchen så mötte jag adam så kolla vi klart bruce den
allsmäktige! haha den filmen är helt körd, gillar verkligen inte
huvudpersonen(alltså jag gillar inte han som skådespelare) han
är lite för jobbig och barnslig. men aya den var ändå bra! sen vid
6 mötte vi lizzie linus jennifer oscar :) köpte lite saker på wiillys
sen drog vi till brevik av alla ställen och grillade men många skratt!
lizzie å oscar skulle bada så drog till privatbryggan och jag kan
ju inte stå stilla å jag vet inte, hade i alla fall en grym dag med
fint folk!


å julia är i stockholm på konfirmation i 3 veckor :(
å när hon kommer hem kommer jag antingen va på yonex camp
eller på mitt konfirmationsläger :(
aya bilden från lizzies födelsedags fest i februari§



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0