lite som det blir!

tror jag hoppar över bilderna från göteborg, det var inga speciella i alla fall,
visst lite fina på mig, soyan å min kusin, men skitsamma! haha

i måndags i alla fall så var jag med adam, först var vi hemma hos honom
och kolla film å bara myste. lite senare gick vi hem till mig så jag fick byta om
till något varmare (jeans shorts och kallt väder matchar inte) sen köpte vi lite

pommes på mcdonalds. klockan 9 började bion, hihi äntligen har jag eclipse (a
shit vad jag har längtat! och grymt bra var den, funderar seriöst på att läsa

om alla böcker igen. jag kan ju dränka mig i twlight igentligen haha.
i går så träffade jag mina små kusiner, haha så söta så det inte finns!
gick lite snabbt in på ogräs, köpte en paljett bolero som jag tittat på i flera
månader och en konfirmations klänning som ni får se när jag konfimerar mig den
15 augusti ;)
efter det åkte jag hem till adam igen, haha myste som vanligt? sen så åt jag
med han, hans mamma å pappa. riktigt trevligt :)

idag ska jag träffade saknade jennie och malin men har redan hunnit med att springa

5,5km länge sen jag sprang så långt så tyck att jag är lat när jag säger att jag

trodde jag skulle spy av ansträgning! haha, fast gick i en uppförs backe..
puss

HAHA på mig, men jag lyckades få adam att ta på sig skjorta och jeans, och gissa om
han blev snygg? ;)



både brorsan och syrran fick sig en liten rosa toffs i håret, fast sandra hade en
STJÄÄRNA!



Kommentarer
Malin

kommer bli bäääst jööh :D<3

2010-07-28 @ 13:58:01
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0