å peppar för morgondagen!

13 JUNI IMORGON! älskar er tjejer!
så imorgon drar jag, bella, jennie till det lilla älskade

atridlindgrens värld, för att fira våran dag ;)

dagen har vart grymt fin. förutom när jag hade tänkt

att springa 4km, så blev jag så rädd för filmerna igår

att jag bara vågade springa 2,5 km i skogen, och då rusha jag

kan jag lova! gick ner på stan och köpte en bh till klänningen på

skolavslutningen(outfiten avslöjas inte!). sen träffa jag underbara

thilda och lizzie, skapligt fint var det med många skratt!

 

senare på kvällen blev det att va med lite folk. slutat av kvällen

var bara jag, bella och adam iaf. mkt fint! och adams hundar kan

slicka kan jag lova... HAHAHAHAHAH


3k sommaren 2007



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0