klädstilen 2008

okej, jag skämms för min klädstil som jag slutade ha för ett år sen.
visst, jag gillar fortfarande skorna, jag gillar fortfarnde byxorna. det

jag inte gillar är killhänget jag hade. byxorna var skitsnygga cheap monday
med typ ett bälte på rumoan, sjukt snygga! men jag kunde inte använda dom
och om jag skulle haft dom på ett annat sätt så skulle det vara sjukt fult.
jag hatar tröjan, men älskar mössan(som nu är förstörd efter att jag försökt
tvätta den efter att en hade spottat på den, fucking idiot.
allmänt så hade jag världens killstil "pojkflicka" sa vissa till och med till
mig.
men tkr ändå om stilen på något sätt, vissa delar iaf..

jag till höger, bella till vänster..

..bella lär döda mig nu



Kommentarer
izabelle

JA JAG LÄR VERKLIGEN DÖDA DIG NU!

hahaha guuud "pojkflicka" kunde man fan itne kallar mig, snarare "flickpojke".. hahahahah jag döör fan va fet jag var. vet att du hatar när jag säger det men allvarligt, dom där byxorna jag hade där (med häng mmmmuums så (o)sexigt!) dom är fan typ storlek 32146 i. nemen jag var dubbelt så fet när ja hade dom som jag e nu, fattar du vilekn bjässe jag va? :o

2010-06-14 @ 19:11:56
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0