plugg + trött = arg

känns som jag pluggat tre dagar i sträck vilket jag nästan har.
så har sovit typ 6 timmar varje natt och det kan jag säga är väldigt
lite för att vara jag. då blir jag aaaaaarg, först blev jag det när jag

tappade min nyckel, lyyyyyyckat! kan säga att min mobil var i riskzonen
:):):):):):):):):):)
sen på tennisen så blev jag arg bara efter några kant träffar, shit vad sur
jag blev, racket åkte i backen några gånger kan jag säga oxå :):):):):):)
men annars gick tennisen ganska bra, förutom att min handled var påväg
att svika mig och mina fötter började knäcka så jag fick skitont. hahaha
smart som jag är :D men idag ska jag sova, senast 11, tänkte säga halva,
men den var redan över de..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0