blev inge plugg..

hade tänkt att bara plugga, titta tv och sitta vid datorn.
men titta tv och plugga blev det knappt nåt av. satt lite
mycket vid datorn och glömde plugga och senare på
kvällen gick jag ut med thilda å jonte. jonte tror att han
är längre och starkare än mig, men så är det inte!
men måste verkligen börja göra klart recensionerna till
litteratur redovisningarna på fredag och jag måste även
skriva klart svenska uppsatsen från PRAOn som jag typ
inte kommit nånstans med. bra annie, lr nt.

har även bestämt mig för att lägga ner badmintonen

fram till båstad. så framöver kommer jag spela tennis

3-4 gånger i veckan istället för att lira badminton med.
är såååå pepp på båstad och vill verkligen att det ska gå
bra nu!


en låt som verkligen är värd att lyssna på!



Kommentarer
josefiiin

sv: HAHAHAHAH vadååårå ? jag hade bara allmänt damp och gav dig fiiinfin information om sånt som du bör vet i livet HAHHA:D

älkar dig mest bästaste <3

2010-05-17 @ 21:39:15
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0