fredag&lördag

har inte vart så pepp på att skriva men aya nu kommer det!
på kvällen i fredags var det som sagt thildas födelsedags fest,
blev väll kanske inte riktigt som planerat mot slutet, men innan
var det bäst med fina männsikor. så sov jag, jonte, jennifer,
lizzie, oscar, linus, sofia hemma hos thilda. på morgonen fick
vi städa vilket tog lååååång tid + att disken var stor som typ
en mammut? haha,
när jag kom gick jag ut å sola en stund, sen kom thilda.
så kom vi på att vi skulle bada så träffa jonte oscar hilma nere
vid gamleby viken. och första doppet var kallt!
eftersom jag hoppade i sist, hoppade jag i flest gånger, haha

vann på de eftersom det var så jäkla kallt, dom andra ville inte

mer (h

sen vart det en hemma kväll :)

fredag            hos thilda           lördag

           


 helgens låtar;







Kommentarer
josefiiin

bruden du är de vackraste jag sett §

2010-05-23 @ 14:34:22
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0