izabelle är byxmyndig!

hade lag dag i skolan idag, å fyfan vad bra vårt lag var (a
kom sist oxå! HAHAHHA
men sen drog jag ner på stan, skulle köpa födelsedags present
till bella, blev en fotlänk. men råkade köpa en sjal till mig oxå,
har velat ha en jätte länge och det var 50% på den, så vafan?

sen drog jag till bella, sen till coop, mötte jennie adam agnes.
hjälpte jennie att köpa födelsedags present. sen drog agnes en.
jennie å bella skulle till skogshaga och möta dennis innan han
åkte. så dom tog adams cykel, så gick vi till jepser. snart kom
födelsedagsbarnet och jennie tillbaka. tittade tv, jennie fick
migrän och agnes skulle hem igen. så dom drog till henne.
jesper hade planerat en picknick för bella, så vi gick till coop
så han kunde köpa saker till picknicken(som sedan tydligen blev
i hans säng, hahah).

jag drog från coop. åt sen julias dans
föreställning med lizzie. alla var riktigt duktiga! sen följde lizzie
med mig hem och vi såg sex and the city. åsen var dagen slut!


bild från valborg, bild på bella å jesper, finaste paret!



Kommentarer
izabelle

tack för dagen, var jättekul o mysigt :)

"så han kunde köpa saker till picknicken(som sedan tydligen blev

i hans säng, hahah). " hahah men det regnade ju, värsta storm, så då får man väl mysa inne ist?(a)

älskar er allihop, ni är verkligen bäst

puss!

2010-05-08 @ 15:26:49
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0