sunnyday, tell me about it!

skapligt fin dag! förutom i skolan.
hade redovisningen för PRAOn idag och var fett nervös,
både före och efter. men gick helt okej.
sen hade vi matte prov och kan inte säga att det gick som
jag ville, är sjukt besviken på mig själv.
efter skolan följde lizzie med mig hem, så skulle vi dra ut
och fota. men först glömde jag batteriet som låg på
laddning, sen mötte vi bella å adam så hämtade bellas väska
som var hemma hos mig.
sen efter ett tag i alla fall så mötte vi oscar och hans nya tjej
hilma, sjukt trevlig tjej måste jag bara säga :D
hyrde en skräckfilm sen. DÖDSNÖ. men den visade sig ju va
en helvetes splatter film. jag såg max 10 minuter, gömde mig
bakom filten. det var till och med zombies med, HALLÅ?
jag kommer inte våga åka till fjällen mer och åka skidor, för
det var där allt va. lizzie och oscar satt och skratta, fyfan!
men sen åkte hilma och oscar så såg jag och lizzie
american virgin. bäst film är det!

aya, imorn blir det fiske på temadagen, zzzZ hahaha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0