akta! anka?







kom hem igår och bussen var ungefär 20minuter försenad så kom inte till adam förens kvart i 8 -.-
men veckan har vart grym och klart ett minne jag tar med mig!
hos adam var bella jennie carro och hannes och jag tror fan inte jag skrattat så mkt som igår på
grymt länge. bella och jag dansar ju så jäkla snyggt! sen hade vi massa random prat och jag blir
ju inte direkt tystare när jag är trött haha, men sov sedan hos älsklings adam och kom hem för
nån timma sen. så ska ta en dusch nu.
snart ska jag till julia och sen ska vi sitta barnvakt till klockan halv nio, sen så drar vi ner
och ska se harry potter :D:D:D nördar for life?















                                                                                                                                                                                                                                                  feting gammal bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0