träningsvärk i ryggen, armar, rumpan, ja i vafan allt!

har ju inte kunnat träna så mycket som jag skulle behövt innan tävlingen eftersom jag vart
sjuk och så var det längesen man tävlade, klart man får träningsvärk? haha
 men hade en grymt fin lördag i tranås. tävling såklart! kan inte påstå att det var det bäst jag spelat
HAHAHAHAHA, men tog mig till final (grymt liten tävling). men aya, andra priset var bättre än
första (min lilla tröst efter att jag hade matchen så jävla säkert och sen gör jag allt utom det
jag skulle),
första pris var ett bord och jag fick en mini plattång och två värme muggar :D

jag å mattias förlora mixen i första men vi var långt ifrån nöjda efter matchen...
hade en helt sjukt rolig dag med mattias, rikard å daniel i alla fall sjukt roliga killar! kan ju lova
att vi hade allt annat än vanliga samtal oxå, fyyyfan

sen satt jag å mattias å lyssna på den här låten, har haft grymt svårt för sånna här låtar
men refrängen är så grymt bra att den gör hela låten, 1:44 är första refrängen typ
ska väll kanske inte säga njut? hahahahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0