c i t e r a r

jag orkar inte skriva på bloggen vad jag tycker om min kropp.
jag vet vad jag tycker och det räcker å blir över. men jag vill gilla den, jag vill vara helt säker

när jag går omkring i bikini, inte dra in magen så man ser något smalare ut. men nu ska jag ta

tag i det och som förebild har jag min syster vill jag säga. jag ska ge allt på mina
träningar nu istället. för det absolut sämsta man kan göra är att sluta äta. skippa all jävla skräpmat
istället, det hjälper så mycket mer. vem vill lixom ha en pinnsmal kropp när man kan ha en normalt
vältränad?

för ovanlighetens skull gick jag även in på paows blogg.

tittade nästan längst bak i hennes blogg för att ha nåt att göra, hittade då det här inlägget
säg nån som inte känner igen sig? tycker att tjejen verkligen skriver vad som är sant och hur det är.


gran canaria 2009
frida badvakt brita sofie jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0