giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllaaaaaaaaaaaaa♥

vad ska man skriva? sjukt fin kväll!
framåt 8 kanske? kom bella jennie agnes till oss med ett glatt humör hehehe
drog ut och prata med bella medans agnes nästan krascha jontes moppe
OCH TOBIAS OCH JONTE, JAG ÄR FORTFARNDE SUR PÅ ATT JAG INTE FICK PROVA ERA MOPPAR TÖNTAR
NI VET ATT JAG KAN KÖRA SOM EN GUUUUUUUUUUUUD!
drog in å hade allmänt chillidill, hade även ett gilla krig mot beilla på facebook.
vet dock inte vem som vann hahahahahah, sen fick jag skjuts hem av tvillingen
fet kyss på dagen!

och imorn drar jag till stockholm för att shoppa, se blue man group och allmänt fira mammas 50 års(fast den är den 20september). aya, ni får ha det chill här i viken! mohaha

 


fetigt gammal bild på jennie bella annie, men me giiillla



Kommentarer
agnes hult

nästan?:o hela moppehelvetet trilla ju över mig haha :p

2010-09-18 @ 00:00:17
URL: http://agnescesilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0