stockholm=shopping + blue man group

pappa fyller 51 år idag för dom som är intresserade hahaha
aya, imorn fyller mamma 50, gammal gumma hon blir då, skojar bara :)
men tack vare denna lilla 'incident' så tog vi bilen till stockholm som sagt. kollade blue man group
på lördag kvällen, det hela sjuka med dom är att dom igentligen inte har någon super speciell uppvisning.
det roliga med dom är att dom är så sjukt random och deras minspel hahahaha, jag kan inte sluta skratta åt dom :') var även på restaurangen SMAK, vilken inte har sån mat som jag gillar (förutom efterätterna som smakar; MMMMMMMMMMMMMM). men sjukt kul idé med att prova massa små rätter (y

nu under helgen har det dock vart översvämmat med politiker här och politiker där. stor tumme upp för pappas
iskalla kommentarer som typ bara jag tkr är roliga! men när han säger såhär; "nej tack, vi har i alla fall röstat på rätt sida" eller "vi är klara, ni har redan fått vår röst". dom kommentarerna är ganska sköna. men om det kommer någon från "andra sidan" då säger han iiingenting hahaha
aya har shoppat mig lite nytt, vill ju fixa en snygg höstgarderob ;)
fick en snygg lite mysigare gant klänning av mamma&pappa oxå♥
men det fick jag inte reda på att jag fick förens för nån timma sen haha...

HATA KVALIVITÈN



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0