hösten är häääär!

fan vad jag älskar hösten, äntligen kan man dra på sig dom där sköna jeansen. den där snygga stickade tunikan.
börja leta efter dom snygga stövlarna som ska få pryda mina fötter i höst och vinter!
och allt mys? efter en varm sommar är det skönt att bli svalkad (y
och för att göra det ännu bättre, när man nästan börjat tröttna på hösten igen så tar man en tur till gran canaria för 12 gången (y 22 december åker vi i år igen! mitt lilla andra hem (L)

även fast dagen har vart extremt tröttsam och jag trott att jag skulle somna nästan hela tiden, så måste jag ändå
säga att det har vart en grymt bra dag, fast det typ inte hänt nåt? ´hahaha knäpp jag är ibland asså, jag erkänner!
det ända som stört mig lite är mejremes; "annie, nu får du faktiskt vara tyst", faktiskt hit och faktiskt dit.
huvudet kommer ju bli bombat så att det bara kommer finnas ett ord i huvudet: FAKTISKT
är så grymt över trött oxå, greeeeeeeat!
men blir badminton klockan 19.00-21.30, bara att tagga till lite!

men fick för mig att jag skulle kolla lite bilder och plötsligt satte jag igång med det här kollaget, visst har man förändrats som katten?


fattar inte varför kvalivitéten är så jävla kass? usch asså!



Kommentarer
Adam/Add

älskling hur är de möjligt att vara så otroligt söt&fin som du är och alltid har varit? ;*<3333

2010-09-13 @ 17:35:40
Malin

så jääääkla söt!

2010-09-16 @ 08:45:52
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
E M M A W A E R N H O L M

så vacker flicka!

2010-09-17 @ 07:39:57
URL: http://sommarnerden.blogg.se/
Amanda

Du har en jätte fin blogg! :)

2010-09-17 @ 08:20:03
URL: http://amandavalet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0