mamma 50år!

just nu kryllar det med folk i våran villa som plötsligt känns väldigt litem.
jag mamma sofie pappa farmor farfar mormor och faster ulla satt och åt
efterätt när vi hör folk börja sjunga "ha den äran". riktigt trevligt, men kändes
jobbigt att stanna där med en förkyld näsa och en trött annie. desoutom så kände
jag att jag inte riktigt platsa där längre hahahaha, men kan gissa på att min syster
sitter i rummet bredvid och tänker likadant (y

mamma fick en berlock av mig + den här lilla bilden som sen ska bli en slags tavla.
mamma har velat ha nåt sånt här av mig ett tag, så att mig och börja pilla lite i mitt
adobe photoshop, med lite 60-tals tema eftersom hon föddes 1960 ;)


blir bättre när man har den på ett fotopapper kan jag lova ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0