nyinköpt (y

OBS!
OSMINKAD OCH FÖRKYLD

första gången på över ett halvår pallar jag visa vad jag har köpt, go annie
orkade dock inte ta kort på gant klänningen eftersom mamma å pappa var sega med att säga att dom hade köpt hem den trots att jag var osäker först,
MEN DET ÄR JAG INTE NU

första outfiten prova jag med skärp till oxå, men måste säga att det ser snyggare och mer slappt ut utan
det (y
allt är från gina tricot förutom mina älskade nya skinnskor♥ och min nya parkas jacka♥

skinnskorna från scorett och jackan från MQ

+ att jag har på mig mina nya lovika vantar mamma hade beställt utan att jag inte visste om det?
yeahyeah puss på världens bästa mamma och pappa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0