duktigt annie

jag pratade om att verkligen börja blogga igen i sommar, hade visserligen inte med mig laptopen till yonex camp eller göteborg. kändes onödigt och dessoutom, vart skulle jag få internet ifrån?
jag har fått ett mobilt bredband nu men det är så jäkla segt i vårat hus(pappa skyller på att vårat hus är gammalt med tjocka väggar.. host), så det funkar ju inte heller. så min lilla älskling blir i stort sätt bara använd hos adam..

kom i alla fall precis hem från en grymhelg i jönköping med adams släkt, så grymt roligt! men kan ju säga att jag slockande totalt på vägen hem i bilen idag och är fortfarande vrål trött.
adam har en så grymt mysig och rolig släkt, kan bara inte få nog av alla!
har dock lovat mina föräldrar att ha en myskväll med dom nu, först måste jag bara städa undan alla mina väskor och kläder hehe, har ju inte orkat ta itu med min bortrensade klädhög.


liseberg - annie with a rabbit



Kommentarer
din adam

de va du som gjorde helgen rolig älskling ;* hade inte varit samma sak utan dig! jag har verkligen världens bästa flickvän!<33

2011-08-14 @ 18:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0