10 dagar till julafton!

och 8 dagar kvar till jullov, hur härligt är inte det?
dock har jag ett matte prov imorn och en skriftlig + muntlig uppgift i spanska till på fredag,
but it ain´t gonna bring me down, HALLELULJAH!
nu kommer mathilda om 25 minuter för lite träning på tr, sen blir det att råplugga hela kvällen, bra att pigga upp sig då med lite träning! just nu känner jag mig grymt glad, vet inte varför. eller kanske börjar julkänslan komma?
HÄRLIGT!

london, winter wonderland
seriöst det absolut juligaste jag har sätt!



Kommentarer
josefin

sv; älskar dig med blåbär!<3

vi får ta och ses efter jul någon gång och byta julklappar oså med!hihihi

2011-12-15 @ 21:41:53
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0