christmas time(or soon to be)

är ganska off på helgerna men iaf, jag spenderade lördagen med mathilda, hon sov även över här. vi gjorde burritos och försökte göra en MOMOs cookies and cream(mina brighton tjejor vet vad jag menar) men den blev inte alls lika god, men god haha. kollade film(bridesmaides) och massa annat. dagen efter drog vi till tr för lite träning. för mig var det första träning på flera veckor, pga förkyldning. kul.
nu ska jag läsa lite engelska bok, sen har jag tennis vid 4 och efter det så har jag badminton vid 8.
tjingeling!

har tusen bilder på sofie och johanna från studenten, plockade bara en.
vem längtar in till studenten?

obs man in the background...



Kommentarer
Ebbs

Svårt att slå MOMOs!

Saknar dig AnnieBannie :)

2011-12-12 @ 18:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0