LUCIA

om det var så att jag visste precis vad jag skulle skriva, då skulle jag skriva mer än max ett inlägg om dagen. men jag är inte direkt någon bloggare med massa klippska kommentarer och smarta tips m.m. jag bara skriver om min oftast helt vanliga vardag;
idag har jag vart med adam. vi kollade cowboys and aliens, den var en besvikelse efter mitt skrattanfall inne i biosalongen efter att ha hört namnet på filmen. den levde verkligen inte upp till det helt knäppa namnet? utan det var en sten seriös film som saknade roliga kommentarer. möjligen att en doktor hade nån rolig kommentar och att en indian slog en alien i huvudet med en klubba. nu har jag suttit och pluggat spanska.
kolla vilken vacker syn ni fick på min dag, congratulations!
okej lucia, vilken mysig dag! mamma väcker mig totalt när hon kommer in och skryter om att hon "har köpt så nybakade lussekatter att hon till och med fick en kartong! direkt från ugnen!" så kan ju säga att jag rusade upp!
kom ändå nästan försent till biologi labben med kräldjur, blötdjur, maskar och så. dessa låg i burkar med etanol eller nåt för att kunna förvaras. kan ju säga att dom var ganska äckliga. speciellt den platta binnikemasken och blodiglar och massa annat knäppt. urgh. WOW. kolla det blev verkligen fakta om dagen?

lisberg i sommras



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0