Sherlock Holmes 2

sådär ja efter en grym kväll med julia och lizzie är jag ganska trött.
innan bion så såg vi även Sherlock Holmes 1, sen såg vi den sjukt underbara bion som jag skrattade alldeles pinsamt högt åt! bland det bästa jag sett på länge, helt klart sevärd!
nu ska jag sova en himla massa timmar innan jag fortsätter städa mitt nästan helt klara rum, ska bara gå igenom mina smycken och sminket. kanske även ta mina fullproppade 2 små lådor? you never know, all i know is that my room is going to be so... fresh? höhö
nä ska sova nu och längta ännu mer till jul, gonatt!

gammal bild på julia och mig (inne på min stationära första gången på över 6 månader haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0