glasisar

sådär jah, drog ut en tand i dag helt random. sjuuuukt läskigt. satt å skakade haha
mamma fick hålla min hand, fegis som jag är. men sen satt jag å prata med bedövnings sprutan imorn
och har skrattat hela dagen åt hur jag sett ut.
först för att jag skaka, sen för jag hade en tuss i munnen, lite senare hängde inte min överläpp med så
den hängde ner när jag log (y och nu för att jag är tandlös och ser ut som en 3åring hahaha
men aya, har även fixat tid på både ungdomsmottagningen och synoptik (y
så ska äntligen på syn undersökning för linserna som ska sitta i mina glas ögon! fyfan vad jag längtar efter
dessa snygga! skulle aldrig kunna tänka mig att köpa sånna här i fejk, så man blir nästan glad över att man
har dålig syn haha(?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0