LIVING ON VIDEO→

okej ska göra om bloggen helt igen. okeeeeeej annie,
gör något som du tycker om så du kanske fortsätter blogga
för en gångs skull.

just det, tävling vare i helgen.
gick skit i dubbel och mixden, men är nöjd med singeln, förutom att jag ledde med 17-13 i sista
setet, men aya. life is life. mötte ju amanda så bara kul att hon tog hem finalen sen ;)
hade i alla fall en grym helg och träffade många saknade!
när jag var hemma hos adam lite senare så ringer pappa;
"är hos adam om 10min, du ska bli intervjuvad för vt"
gissa om jag var glad HAHAHAHA trodde jag hade sluppit det. men det vart ju inte allt för hemskt den här
gången i alla fall. stannade då även kvar till prisutdelningen när jag kom på att jag tog mig till semi.
så fick ett present kort på team sportia,200kr. men bytte med emelie så jag fick dom här turkosa mjukisarna
som jag ändå hade tänkt att åka å köpa? hehe, dom var ändå för stora för henne (y
smorf varning™



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0