el paraguas!

sådär jah, bara så att ni vet var min dator inne på lagning igår. hade glömt installera virus skydd (iq kallas det) och råkade självklart få virus på datorn! smaaaaart.
i alla fall fixade min super gulliga "mamma" det så jag bara behövde betala shopen. vart hyfsat billigt faktiskt!
igår var det disco oxå, sjukt kul med ett peppt gäng!

idag har vi vart på något tråkigt museeum kollade ett rum sen satt jag ellen och moa på ett café därinne haha.
hade sedan lite volleyboll och efter det lite lektion, drog sedan ut till dom andra på piren. jag å ellen gjorde världens snyggaste paraply dans(el paraguas baila)!
har haft en grym dag som började DÅLIGT hehe. men shoppade massa idag med, hittade två par shorts, 4 linnen, och ett skitsnyggt klädesplagg till adam. tyvär adam, du får inte veta vad det är (h

imorgon blir det nån skattjakt(?), volleyboll och sedan disco med hippie tema, fett kul!


är vrål sugen på calippo shots yummyyyy



Kommentarer
LouiseBladh

AAAAAH jag saknar dig! hah calippo shots. Vrålsugen haha du och dina vrål <3 puss

2011-10-16 @ 13:48:19
URL: http://louisebladh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0