en ny garderob tror jag kan vara bra höhö..

nä men allvarligt, jag och min pappa pratade om att jag var stungen att skaffa en garderob INNAN jag åkte.
det som jag kommer på rakt över här som jag har köpt här är;

minst 15 toppar, 3 shorts,2 klänningar, 1 byxdress, 2 koftor, 4 bandeu(stvn), 1bh, 2par baseboll strumpor(äntligen!)

det är med snnolikhet mer, men inget som jag kommer på nu. måste verkligen rensa garderoben när jag kommer hem hehehe. men här kostar typ allt jätte billigt, det mesta jag har köpt har vart för 4-5pund så allt är billigt iaf hehe.

ikväll blir det disco iaf, med temat film, men nu fick jag höra från marina att det skulle va något med sitt hemland att göra. men alla skiter typ i det. jag fattar nada.
finns inte så mycket mer att skriva för tillfället, eller jo, spotify fungerar ej

lizzie julia jag från avslutningen, bara för att jag saknar och älskar dessa
och därför att julia gick på harry potter premiären utan mig :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0