hemkommen från Brighton Pier

har vart en helt sjukt bra dag, igår var det kul men volleybollen sög pågrund av ett par italienare och ett par finskor som var lite moppsiga typ.
visst att dom är bättre eftersom dom spelar volleyboll i vanliga fall men de bettede sig verkligen respektlöst och vi förstog ju lita av vad italienarna sa; "Que tonto!" (dumhuven, typ).
men idag var dom mkt sjystare tror någon ledare sa till dom haha.

första lektionen var även idag, jag hamnade typ i den bästa gruppen med två poäng haha xd
i alla fall var alla antingen supernördiga och ville ha en tyst lektion(under konversationer!?) eller också var dom bara tråkiga. det var typ bara jag och ebba som satt och pratade och skrattde åså, i mellan gruppen hade dom tydligen as kul! surt.

volleybollen var vrål kul dock har jag inga bilder, men det kommer kanske. en av de andra svenskarna som var med där tog lite bilder iaf!

ikväll var vi ute på Brighton Pier och dansade lite för oss själva, sjukt kul! träffade lite folk att prata med och sen åt jag ebba å ellen våfflor med choklad sås, så äckligt goda! :D
nu sitter jag på mitt rum med mina gulliga spanjorer.
godnatt, sleep well sweet hearts!

bilderna är tagna med min lilla kamera 
filippa matilda moa jag lolle anna stina

lolle ebba ellen jag moa filippa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0