"tear" apart

"jag hinner inte bada nu, måste hem och packa"
så var jag tvungen att säga till alice när vi var klara med volleybollen, och hur känns det?
jo, fruktansvärt. har kommit så jäkla nära alla och det känns verkligen som det här är ett tjej gäng jag saknat.
men samtidigt saknar jag hem, jag saknar mina vänner och jag saknar min säng med icke existerande hårda knölar i sängen :(
men brighton är så jäkla underbart och alla männsikor här.

jaja, ska ut ikväll nu och sen tänker jag ta kvart i 11 bussen. vill inte åka hem tidigare, imorgon åker vi till eastbourne och på söndag åker vi till london(vilket blir vår sista natt), tydligen lyfter mitt plan tidigast.

luktar gott nere i köket nu, adíos!



Kommentarer
emmaronjaa

frågestund, släng in en fråga? :)

2011-07-23 @ 16:32:29
URL: http://emmaronjaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0