first day - check

mitt huvud har blivit engelskt. när jag börjar tänka på något så börjar det alltid med engelska ord eller meningar(sentences), JAG KOMMER BLI GALEN!
påvägen hem från Brighton Pier så mötte jag och mina nya rumskamrater från spanien ett par svenskar som åkte med ef. super trevliga! och vi började prata svenska direkt bara för att man blev knäpp på all engelska haha. skönt att prata svenska

i alla fall hade vi våran första lektion, kan inte påstå att det var så kul men det gick och snart gick vi ner till stranden med 'tebbles' och åt våra små lunch påsar. sedan gick vi på liv sugande 'town walk', sedan fixade vi våra buss kort så nu känns allt bra haha!
vi var även på disco ikväll men min grupp var dom ända som dansade i stort sätt haha, men moa fick ett ragg från italyyyy, wicked!
ska sova nu, ska vara på lektionen klockan 9 så.

förlåt för alla engelska ord, men har just nu problem med att komma på dom svenska haha!


bild på sofie och selma från balen.
tyvär så ahde jag inte med mig en kamera idag, men ska ta med mig det imorn ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0