helluuuuuuuuu :D

helt allvarligt så funderar jag på att li ljusbrun i håret igen, älskade färgen helt klart!
mitt blonda känns nästan lite halvtråkigt? men klippte det i onsdags och gud vad härligt! haha fick även tillbaka mitt fall eftersom håret blev kortare.. ska snart tillbaka till skolan för historia lektion i 1tim och 25 min, JIPPI
hade íngen spanska idag så har haft en håla på 3 timmar. hade dock biologi prov idag, gick väll bra eller nåt. förutom att jag inte kom på vilket som var vad av obligat- och fakulativmutualism. jävla sammarbets arter. men tror jag fick rätt iaf. makroalgerna va värre... usch och blä.

lustigt ljus på blondi bilden..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0