sitter med adami :D

vi ska nu äta lite mellanmål med nutella♥
jag sover hos farmor och farfar den här veckan så kmr nog bli lite off, ska snart spela tennis och efter det badminton hehe, busy mondays..
men hade en super bra vecka i gran canaria och när jag kom hem blev jag upphämtad på flygplatsen av adam och hans föräldrar, åt min och adams specialare eller nåt(?) med nachos ost och köttfärssås, hihi :D
jag hade iaf bästa lovet, träffade de saknade tovekarna från ullared!
+ att vi åkte till våran favorit restaurang med alla våra favoriter som serverar oss där :D



Kommentarer
izabelle

Sv; Tack hjärtat <3 Miss you!

2011-11-13 @ 12:16:45
URL: http://rakkurva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0