adam adre♥

26 juni 2010 det är en av mina livs bästa dagar, när du kom in i mitt liv. visst har du förändrats, men du är samma person och du har bara förändrats till det bättre. trots att du redan då var helt sjukt underbar. jag har aldrig träffat någon kille som bryr sig så mycket som du, när vi först började träffas mådde ingen av oss direkt prima ballerina. vi kunde prata om allt. när du bjöd ut mig och vi gick ner på stan. båda vi var säkert väldigt nervösa, speciellt jag som var så osäker på mig själv och vad jag ville. men vi pratade och skrattade genom hela kvällen. trots att jag sa efteråt att jag bara ville vara kompis med dig så hade du redan satt spår i mig. men det jäkligaste var när jennie och bella sa att det var någon annan som gillade dig och jag var tvungen att skynda mig. du vet inte hur orolig jag blev haha. men du höll ut, tredje gången gillt, sån är jag. sen fall jag.
när vi var ett helt gäng den 26, det gick visst ganska fort höhö.
men du har verkligen lutad mig på sne och jag har lärt mig mycket av dig, du lärde mig att vara säker. att vara säker på något som man verkligen vill. trots att jag fortfarande är rädd, så vet jag att jag är säker hos dig och att du inta bara kommer lämna mig. du vet att jag inte säger vissa saker som att vi "kommer vara tillsammans för evigt", sån är inte jag och jag vågar inte vara sådan. men du låter mig se på sskaer som jag vill. även fast jag tvingar på dig kläder som du kanske inte alltid älskar, men jag kan inte låta bli att vara en lite större del av dig.
på dom här snart 16månaderna har vi aldrig varit nära att bråka, vi har små tjafsat om skolan , eller pratat ut om vissa saker. när det väl börjar hetta till kan vi inte låta bli att skratta, ingen av oss kan bråka med den andra. bråka är inget vi är bra på. en sak jag kan säga. du äger mitt hjärta och du äger mig. jag är din.
det finns så mycket mer att säga, det här är inte ens en hundra del av allt, men man kan inte skriva allt på papper. vissa saker kan man bara visa♥



Kommentarer
LouiseBladh

Annie, här sitter jag och läser din fina text. Jag kan intyga att Adam har världens bästa flickvän. Jag sitter här tårögd av din text. TÅRÖGD Annie! gud vad du berör. Så avundsjuk jag är på dig, tänk om alla hade det så bra <3 puss saknar dig. Jag ska ge dig en stor kram när vi ses.

2011-10-16 @ 13:44:58
URL: http://louisebladh.blogg.se/
din adam

kan intyga ännu mer att jag verkligen har världens bästa flickvän, å du är inte den enda som fick tårar i ögonen kan jag lova



jag älskar dig Annie Engström, går inte att beskriva hur mycket, de skulle inte räcka med att upprepa dom orden i 100 år, de skulle inte ens täcka en tusendel av min kärlek för dig<3 hoppas duvet att jag är din, hela jag är bara din, vill inte vara någon annans<3

ska ge dig en stor kyss nästa gång vi ses ;*<33

2011-10-16 @ 22:02:14
izabelle

Ååh va fint skrivet Annie! Är så lycklig för eran skull :')<3

2011-10-19 @ 21:28:54
URL: http://rakkurva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0