trötter

har inte varit såhär trött på jag vet inte hur länge, jag och moa kom fram igår till att vi inte hade sovit mer än 12 timmar i götebrog. tänk då att springa omkring och shoppa och dansa hur mycket som helst. men det här var världens bästa helg. har inte fattat hur mycket jag hade saknat tjejorna förens nu, det var helt sjukt!
vi shoppade lite på lördag dagen och sedan bytte vi om och fixa oss på nåt provrum innan vi tog spårvagn till reunion, dansade hur mycket som helst och kunde inte haft en roligare kväll.
hafr vart värsta deprimerad hela dagen för att jag är hemmaa hahahah xd
menmen, träffar ju dom snart igen förhoppningsvis. i alla fall är ebba i åre när jag å adam åker dit med mina föräldrar på sportlovet :D
nu ska jag plugga ett tag så ska jag till tennisen och sedan badmintonen, ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0