häst

öhm ja.. ziperallen kom igår och jag vet, jag är ingen bloggare haha.
men har haft badminton nu och jag cyklar med mattias till och från träningen då
(hatar mörker), men vet inte riktigt vad vi pratar om men jag råkade säga att jag
hade hästlår, vilket naturligtvis inte är sant eftersom jag har ridlår. pang bom, nu
säger mattias häst till mig, trevligt umgänge!
pluggade sönder på matten och samhällskunskapen, ryggen och benhinnan gillade
mig som vanligt inte under träning. imorgon bitti kommer jag vakna upp död(komiskt)
eftersom jag är van vi att lägga mig klockan 10(mamma och jag har kommit fram till att
jag verkar ha vitaminbrist eftersom jag inte äter grönsaker, frukt eller bär).
kom på att jag skulle börja läsa på svinalängorna(svenska). aya, nu ska jag duscha och
sova. tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0