blob

okej idag straffade jag mig själv genom att gå upp ur sängen och ta mig till skolan! visst att det kanske är värt det när niclas är där såklart. i alla fall så var det en ganska lame dag, "heeey, vi ska inte dra igång så hårt idag" vilket i princip menas med att gå att låna böckerna man får. FÖRUTOM våran underbara "hellow everyONE" lärare sóm gav oss ett prov från förra året pronto. yeah right, i'm happy i went to england this summer for a language course, you know? ärligt hjärnan på hög spänn. fick reda på att vi faktiskt kommer ha lite sexual kunskap på biologi 2 nudå, kan säga att jag är L Y C K L I G, för det är mega intressant, yeah yeah i know, she think shes hot and that sex makes her cooler.. inte precis om vi pratar om en penis uppbyggnad.
idag prata jag även med mathilda, tvi å tvi. efter att ha tränat tennis i 10år måste jag nu bjuda tennis farväl. känns riktigt tråkigt faktiskt. ska gå och prata med våran tränare lagge på fredag och säga att vi ska fortsätta va medlemmar i alla fall. kommer ångra mig så hårt. men vi ska ta tiden och spela lite då och då. i still love tennis.
efter skolan träffade jag thilda för en riktigt mysig dag med en hel del äventyr. om man pratar h&m, åhléns, mcdonals, oscars hus, bökensved och gymnasiets gympa sal äventyr? WÄÄÄOW.
har köpt lite nödvändigheter i alla fall, så nu ska jag sova och dräggla i min kudde förhoppningsvis(som alla vet så har man alltid sovit bäst om man har drägglat).


thilda och jag för 2 år sedan ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0