fatman.



ja okej lämnar västervik ca 7 imorgon bitti för serispel i växsjö. så imorgon spelar jag med tranås skrivet på min rygg för första gången, kommer bli så kul!
hade en super mysig dag igår med niclas, har varit tillsammans med pojken i 3 månader nu♥ så åt pizza på campino, sen skynda vi oss iofs hem till mig för att jag skulle kunna packa lite, sedan åkte vi till min badminton. efter det så sov jag hos niclas, härligt att inte behöva cykla långt till skolan på morgonen! men det gick jämt ut med att handskas med suraste morgon människan!
så idag har jag endast haft 2 lektioner men fick vänta 3 och en halvtimme till andra lektionen, SÅ KUL. nästa gång så tänker jag träna, inte sitta där som ett jävla fårskinn!
finns inte så mycket mer att säga.

jag letar alltid efter vart mina bilder håller hus, för efter att vi rädda datorn precis innan den han krascha så blandades allt tydligen om, JAG SOM HADE ORDNAT ALLT SÅ JÄVLA BRA. så nu hitta jag bild från senast jag hade lugg. skulle gärna skaffa tillbaka det för ett tag, men som alltid så tröttnar jag väll efter några veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0