första skoldagen i 2an idag

kalla det skola, var i skolan i fem minuter. okej jag har inte skrivit något på två månader såg jag här nu, men är bara sådär skrivsugen så ville skriva lite. okej sommarlovet.. jag har varit i oxford som sagt i tre veckor, så UNDERBART, I LOVE ENGLAND. så har jag vart på yonex camp och ett litet upptaktläger för tranås. klubben som värvat mig för seriespel säsongen 2012-2013, så härliga männsikor! idag har jag bara drägglat efter skolan tillsammans med niclas typ haha. på kvällen tog vi dock en basketmatch, så kul även fast man blir sådär ägd att man bara vill sätta sig ner och säga JAG VILL INTE, skrika och springa därifrån haha. but thats me, hatar att vara nybörjare. men det var så kul och faktiskt sjukt mysigt trots svetten!
jag ska på NICKELBACK den 12 september med bella, fyyy vad det kommer vara underbart! och inte bara det, DAUGHTRY kommer vara förband, im so gonna die of happiness!
 nu ska jag nog lägga mig i sängen och samla kraft för skolan imorn, blir tufft att börja igen, har 9 kurser att ta hand om den här hösten.. nä först ska jag göra mig iordning, eller först få av mig de här förbannade jeans shortsen, i fuktig värme är det de värsta! sen ska jag lägga mig i sängen med ett avsnitt friends ♥

mina roomisar i england, tyska anna och finska camilla ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0