im tralling


oj jag som verkligen tänkte börja blogga igen bara för det är så kul att läsa sen om något år och skratta åt hur löjlig man är. för ärlig talat, det är skönheten med att blogga. att man inte fattar hur dum man låter förens året efter. jag menar, jag mognar fortfarande hoppas jag? i alla fall är jag en tonåring vilket jag vill kalla barn och då mognar man ju? man börjar dock tänka efter när en fyra år yngre kille på yonex camp(badminton lägret jag var på i sommras) börjar en mening med "när jag var liten..." vilket är helt galet! sure vill väll inte säga att jag är lika mogen som den fyra år yngre killen...
okej ska tjöt lite nu, i fredags firade jag och ett gäng tjejer jennie då hon äntligen fyllde 17 haha
dagen efter myste jag till det med niclas, jag ägde honom på minigolf, 66-73 till honom. okej då. efter det gjorde vi chokladbollar och när niclas rullar blir dom ju gigantiska, och då menar jag GIGANTISKA. tog två dagar att äta upp en själv! i söndags träffade jag anna och louise en stund, anna drar till norge på måndag eller så, vet inte hur jag ska hinna kidnappa henne igen? det var helgen med en badminton träning på kvällen som anna var med på, så kul med anna på plan!
igår var faktiskt jag och niclas på the dark knight rises, så bra! galet! blev dock sent att vara hemma klockan 12, var helt död i skolan idag. idag har jag bara drägglat.. eller ja har köpt en ny sport topp och tränat. men nu ska jag städa! tror jag...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0