random evening

dagarna innan ett biologi prov händer inte mycket från min sida, har bara tagit det lugnt sedan hemkomsten och har inte ens börjat plugga än. men nu ska jag hinna plugga minst 2timmar innan jag går och lägger mig, HALLELUJAH vad kul! och förlåt för att de enda bilderna som kommer upp på min blogg just nu är heltråkiga bilder på mig själv..
förresten så blev jag fotad för gymnasiets tidning idag. och fotot vart helt f*cked up tack vare att jag inte fick reda på när fotona skulle tas så jag drog på mig en back slick tofs(hann inte duscha) och det gör att man ser ut som en flintis på bilden ELLER så släpper man ut håret och får en konstig form på hela håret, vilket jag gjorde, TJOHO! så nu kommer alla nior ha något att skratta åt! (jag fick fiskhuvud). slutklagat och dags för en latjo tajm med biologin.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0