den 15 mars 2012

okej nu sitter jag vid denna dumma dator igen och bara väntar på att kunna spela badminton, finns inget jag vill göra lika mycket just nu! förresten så disikerade vi fisk idag, det luktade inte gått någonstans! och det tog ett långt tag innan vi kunde ta tag i att klippa upp buken på fisken.. ibörjan är det alltid så jäkla hemskt/äckligt, men det konstigaste är att man vänjer sig lite vid allt (förutom stanken, tyvär har barbara inga klänypor). äckligt i alla fall.. och nu sitter jag bara här igen, kolla? jag måste till och med skriva det en gång till. jag är så snurrig och börjar bli lite hungrig så ska nog ta å äta om jag hittar nåt som går att svälja!
chockad över att jag lyckats skriva en såhär lång text! ha en bra kväll!

älskade syster, vad vore jag utan dig?



Kommentarer
izabelle

Sv: Och jag älskar dig, massor! 3K föralltid <3

2012-03-16 @ 16:40:45
URL: http://rakkurva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0